ک ل ک س ی و ن
 
 
دو شنبه 24 / 4 / 1391برچسب:, :: 15:2 ::  نويسنده : سهیلا افشاری

برای بررسی اثر ذهن و فکر در عملکرد قوای جسمانی و توانایی های فردی یک آزمایش ترتیب داده شد.

 از یک ورنه بردار که قادر بود حداکثر وزنه ی 110 کیلوگرم را بلند کند،خواسته شد که وزنه های کمتر از 110 کیلویی را که با شکل و شمایل وزنه های بیش از 110 کیلو طراحی شده بود جا به جا کند، وزنه بردار با ذهنیت اینکه وزنه ها بیش از 110 کیلو است هر چقدر تلاش کرد موفق نشد وزنه ها را از زمین بلند کند. طی آزمایش دیگر وزنه های بیش از 110 کیلو را با شکل و شمایل وزنه های کمتر از 110 کیلو طراحی کرده و مجددأ از همان وزنه بردار خواستند که این وزنه ها را بلند کند،  از آنجایی که وزنه بردار فکر می کرد این وزنه ها 110 کیلو وزن دارد به راحتی وزنه ها را بلند کرده و بالای سر خود برد.

  این آزمایش به  اثبات این مهم کمک کرد که برداشت های مثبت و منفی ما در امور زندگی می تواند اثر مستقیم در سرنوشت کارهایمان داشته باشد.



 

روزی خبرنگار جوانی از توماس ادیسون مخترع بزرگ پرسید: آقای ادیسون شنیده ام که برای اختراع لامپ تا کنون تلاش های زیادی کرده اید و میکنید اما گویا موفق نشده اید!چرا هنوز با وجود بیش از 900 بار شکست همچنان به فعالیت خود ادامه میدهید؟

ادیسون با لحنی خونسرد و مطمئن جواب داد: ببخشید اقا! من 900 بار شکست نخورده ام بلکه 900 روش یاد گرفته ام که لامپ چگونه ساخته نمیشود.

اشخاص عادی با تجربه اولین شکست دست از تلاش برمی دارند به همین دلیل است که در زندگی با انبوه اشخاص عادی و تنها با یک ادیسون روبرو هستیم.

هیچ چیز به اندازه ی اعتقاد به شکست و عدم موفقیت میان شما و رویاهایتان فاصله نمی اندازد. اگر معتقد باشید که شکست خورده اید دیگر تلاش و فعالیت زیاد معنی و مفهوم نخواهد داشت، برندگان ترجیح می دهند از واژه ی (نتیجه)به جای(شکست) استفاده کنند.آنها معتقدند هیچ وقت شکست نخواهند خورد بلکه تنها گاهی با موقعیت ها یی رو برو می شوند که مطابق انتظار و توقع آنها نیست!

                

n بارسقوط کردی n+1٬ بار برخیز  . . .

 



شنبه 6 / 4 / 1391برچسب:, :: 2:54 ::  نويسنده : سهیلا افشاری

 

  متوسل شدن به خشم و عصبانیت مانند این است که قطعه زغال داغی را به قصد پرتاب به سوی کسی در دست بگیرید..........

                             تنها فردی که میسوزد شما هستید....

 

 

 

دنیا محتمل رنج بسیار میشود،

نه به خاطر خشونت افراد بد،بلکه به دلیل سکوت افراد خوب

(ناپلئون)

 

همه ی افراد با استعداد هستند، اما اگر شما یک ماهی را بر اساس تواناییش در بالا رفتن از درخت بسنجید، آن ماهی تمام عمرش را بر این باور خواهد گذارند که یک بی دست و پای احمق است.
آلبرت اینشتین

 

نگران آنچه که دیگران پشت سر شما میگویند نباشید

آنها کسانی هستند که به جای یافتن کاستی های زندگی خودشان

مشغول یافتن کاستی های شما هستند . . .

 

 



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
هاست ویندوز">هاست ویندوز

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلکسیون و آدرس http://www.collection.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 87833
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1